środa, 1 stycznia 2014

Rozdział 8

                                                                         ~Harry~ 
Zaciągnąłem się zapachem jej włosów. Pachniały szamponem kokosowym. Z trudem podniosłem powieki. Anali spała spokojnie. Usta miała nieco rozchylone, a policzki lekko zaróżowione. Jest taka piękna...
Po chwili zmarszczyła brwi i potrząsnęła głową. Kosmyki włosów zasłoniły jej twarz. Odgarnąłem je. Zaczęła się wiercić i wymachiwać rękami. Na jej czole pojawiły się pojedyncze krople potu. Krzyknęła, w tym samym czasie otwierając oczy. Dźwignęła się na łokciach w górę. Przytuliłem Anali do siebie. Jej oddech był szybki, podobnie jak bicie serca. Głaskałem ją po głowie, szepcząc do jej ucha: „To tylko zły sen, wszystko jest już dobrze”. W uścisku trwaliśmy jakieś 10 minut, dopóki się nie oderwała.
-Harry.- głos An zabrzmiał piskliwie. Wciąż się bała.
-Tak?
-Zawiózł byś mnie do domu?- zaczęła skubać nerwowo koniec koszulki.
-Jasne, tylko najpierw zjesz śniadanie. - uśmiechnąłem się i pociągnąłem Anali w stronę kuchni.

*** 
Dojechaliśmy pod dom An. Odwróciła głowę w moją stronę. 
-Dziękuje ,że mnie podwiozłeś pod dom i za bluzę.- zaśmiałem się. Przybliżyła swoją głowę bliżej mojej. Na początku się wahała, ale zrobiła to. Złączyła nasze usta. Pocałunek był delikatny. Patrzyliśmy się tak na siebie przez jakieś 3 minuty. Później wyszła. Kiedy znikła mi z pola widzenia odjechałem. Zamiast jechać do mieszkania, pojechałem do siedziby. Gdzie zapewne zastane Niall'a i resztę. Przez całą drogę zastanawiałem się nad Anali. Nadal nie mogłem pojąć jak ta dziewczyna na mnie działa. Ona jest inna, od nich wszystkich. Jest czuła, niewinna, oraz jest pierwszą dziewczyną na którą nie podziałał mój urok. Nie wiem co, ale coś mnie do niej pociąga. Zaparkowałem przed budynkiem. Kiedy wszedłem do środka, wszyscy się na mnie dziwnie popatrzyli.
-Co?- zapytałem.
-No jak tam z Anali?- rzucił Tom.
-A jak ma być? Normalnie.
-Taa normalnie.- powiedział Luke. Popatrzyłem na nich wszystkich jak na bandę idiotów. Luke, Tom i Jace uśmiechali się jak kretyni. Było ich tylko 3? Kogoś mi brakowało.
-Gdzie jest Niall?- podniosłem jedną brew.
-Tam siedzi.- Jace pokazał palcem na drzwi, od kuchni. No tak gdzie indziej mógłby być. Ruszyłem w kierunku uchylonych drzwi. Horan stał przy lodówce w poszukiwaniu jakiegoś jedzenia. Usadowiłem się na krześle.
-Musimy pogadać.- powiedziałem. Niall natychmiast odwrócił się w moją stronę. W rękach trzymał jogurt.
-Okey, ale o czym?- mówił wyciągając jakąś łyżeczkę. Horan usiadł naprzeciwko mnie.
-O Anali.- spuściłem wzrok w dół, kiedy zauważyłem jak się na mnie patrzy.
-Czujesz coś do niej?
-Sam już nie wiem co czuje. Chodzi o to ,że odkąd ją znam jestem jakiś inny. Anali nie jest taka jak tamte dziewczyny. Kiedy się z nią całuje, kiedy jest blisko mnie czuje coś czego nigdy nie czułem.- nerwowo bawiłem się moimi palcami.
-Całowałeś się z nią?! Kochasz ją?!-  Niall wyglądał na zaskoczonego.
-Tak całowaliśmy się. I nie mówiłem nic o tym ,że ją kocham.- zmarszczyłem brwi.
-Pociąga cię? Pragniesz jej?
-Tak, ale nie chcę tylko seksu.- podniosłem wzrok do góry.
-To dobrze. Tylko pamiętaj, Anali  jest wrażliwa. Trudno ją zdobyć ,ale łatwo stracić.- kiwnąłem tylko głową.  


--------------------------------------------
Przepraszam was ,że tak późno dodaje, ale nie miałam weny i czasu. Przepraszam was też za to ,że taki krótki. Następny będzie o wiele dłuższy. 

5 komentarzy:

  1. nie no pięknie ci wyszedł <3 ooo ja chce jakas akcje !!!!!! niech porwą Anali czy będzie się bila z jakąś laska z wrogiego gangu do Harrego ... nie wiem ale wiem ze na pewno wymyślisz cos cudownego <3 czekam na następny <3
    - Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział. Ciekawe co się Anali śniło *o*
    Czekam na coś zaskakującego w następnym rozdziliku ^^ tak wiem mam wymagania xD. Czekam na następny :*
    love x.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ;* Czekam na nn ;D

    /Paula; ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nn ?

    /Paula; ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję jeszcze nad nim. Staram się, aby był długi. Postaram się dodać go w środę lub czwartek ♥. Przepraszam ,że tak dłuugo na niego czekacie ♥♥

      Usuń