czwartek, 5 grudnia 2013

Rozdział 3



Właśnie oglądałam jakiś film w towarzystwie Harry’ego. Tak wiem, jestem idiotką! Powinnam go wyrzucić z mojego domu ,ale się bałam. Nie chciałam go znowu wkurzyć. Nareszcie był „normalny”. Jego tęczówki miały nieco jaśniejszy kolor. Ogólnie stał się milszy? Boże on Harry Styles był miły ? Coś chyba się ze mną dzieję. Z moich zamyśleń wyrwał mnie jego głos.
-Nad czym się tak zastanawiasz?
-Mmm. Nad niczym- powiedziałam obojętnie.
-Mhm. Przestań kłamać. O co chodzi?- on chyba nie odpuści…
-Ymm.. Czemu byłeś dla mnie miły? I jak to jest możliwe ,że tak szybko zmienia ci się humor?- jakoś powiedziałam. Czekałam jakąś chwile na jego odpowiedź. Miałam nadzieję ,że go tym nie zdenerwowałam. Byłam wystarczająco posiniaczona po spotkaniu ze ścianą.    
-Przecież zawsze jestem miły… A co do tego drugiego pytania ,to nie mam zmiennego humoru.- mówił patrząc się na ekran telewizora.
-Czyżby? Rano byłeś wkurwiony, a minutę później chciałeś mnie przelecieć ! Potem gdy włamałeś się do mojego domu nagle jesteś na mnie wściekły. A ja powiedziałam tylko prawdę ! Znowu za chwile jesteś czuły i miły. – mówiłam jąkając się przy każdym słowie. Kurde jak on na mnie działa! To jest niesprawiedliwe!
-Po pierwsze to już nie moja winna ,że jesteś taka seksowna. A zły byłem dla tego ,iż mówiłaś takie rzeczy nawet mnie nie znając. Osądziłaś mnie od razu ,po tym jak zobaczyłaś mnie w lesie. Kurde dużo osób zabija…- właśnie w tym momencie urwał. Jakby nie umiał dobrać odpowiednich słów. Przygryzł dolną wargę i wypuścił powietrze.- Z tym ,że cię przytuliłem ,było mi wstyd. Nie chciałem zrobić ci krzywdy. Nie mogłem znieś tego widoku. Bałem się ,że jak cię nie przytulę to rozpadniesz się na tysiąc kawałków…- przy każdej literze łamał mu się głos. Byłam zdezorientowana. Nie wiedziałam co zrobić. To co powiedział było.. sama nie wiem jak to określić…
-Harry ,czy tobie na mnie zależy?- musiałam znać odpowiedź. On jak widać był bardzo zaskoczony moim pytaniem.
-Ymm… Boże chyba w twoich snach. Wkurwia mnie po prostu fakt ,iż tak czy inaczej wylądujesz ze mną w łóżku. Kotku nie udawaj takiej niedostępnej. Dobrze wiem ,że mnie pragniesz.- i znowu był tym samym debilem ,co zawsze. A ja idiotka myślałam ,że może być lepszy…
-Styles ,jesteś totalnym DUPKIEM ! I zapamiętaj to sobie nie pociągasz mnie ani trochę i nigdy się z tobą nie prześpię !- po tym co powiedziałam szybko pobiegłam na górę ,do mojego pokoju. Gdy leżałam już na łóżku w moich oczach zaczęła zbierać się słona ciecz. Nie rozumiem ,jak mogę płakać przez takiego sukinsyna jak on ! 

                                                                      ~Harry~ 
Oczywiście zawsze muszę coś palnąć. Kurwa ja wcale tak nie myślę. Gdy w końcu zaczynała się do mnie przekonywać ,ja musiałem wszystko zjebać ! Jasne ,że chcę ją przelecieć ,ale nie myślałem ,że mi wparuje od razu po 5 minutowej nie zbyt dobrej znajomości do łóżka. No dobra, może na początku…  Cholera poznałem ją dopiero dzisiaj ,a już nie mogę pozbyć się jej z mojej głowy. Boże jak ona na mnie działa !
- To jeszcze nie koniec Anali! Zobaczymy się nie długo!- krzyknąłem na tyle głośno ,aby mnie usłyszała. Od razu ruszyłem w stronę drzwi.

                                                                      ~Anali~  
Na jego głos przeszły mnie dreszcze. A miałam nadzieję ,że sobie odpuści…
*Zasnęłam*   

-------------------------------------------------------------------------
Buu ..przybywam z rozdziałem 3 ! ♥ 
Przepraszam ,że taki krótki jakoś nie miałam weny.... ♥♥  
Żeby wam to wynagrodzić rozdział 4 dodam w sobotę ! ♥♥

3 komentarze:

  1. Przepraszam, że ostatniego rozdziału nie skomentowałam. Byłam pewna, że to zrobiła, bo go przeczytałam. W każdym razie, bardzo mi się podobał, zarówno tak, jak ten. Ta historia - pomimo, że to dopiero trzeci rozdział - wciągnęła mnie. Już pod prologiem zapowiedziałam, że tutaj zostaję! Czekam na kolejny. <3

    Zapraszam do mnie na nowy rozdział. :)
    http://undead-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Nic się nie stało ♥ Już lecę czytać ♥

      Usuń